Artificial intelligence is becoming an integral part of many organisations across industries, transforming the way they work as AI assistants manage, store and deliver relevant information to the user, increasing productivity and reducing human error.
Chatbots are often the first step towards personalised AI assistants. They provide instant answers from sources such as FAQs or knowledge bases, and deliver quick results in real time. Unlike humans, they work around the clock and are not tied to business hours or availability.
In short, chatbots enable seamless 24/7 support without the wait for human intervention.
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Design and development:
Maintenance and support:
Our services do not end with integration. We provide ongoing maintenance and support to ensure the longevity and performance of your AI Assistant solution. Our team of experts monitors operations, identifies areas for improvement, and responds quickly to any issues to minimise downtime.With years of experience and proven integration methodologies, we ensure that your AI assistant solutions run smoothly, efficiently, securely and in accordance with the latest guidelines.
We take the protection of your data very seriously. Our integration solutions are designed to meet the highest security standards.
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The secret to our success is that we always put the employee and customer experience at the centre of everything we do, and we constantly evolve our solutions - just like we do. Find out more about our exciting projects, demanding challenges and real-world solutions.
«Die Angestellten Schweiz sind smart und agil unterwegs. Fähigkeiten, die von unseren Mitgliedern geschätzt, aber auch gefordert werden. Damit wir diese Erwartungen tagtäglich erfüllen können, brauchen wir smarte Partner, die u. a. sicherstellen, dass unsere IT-Infrastruktur jederzeit und überall reibungslos funktioniert. Genau dies ermöglicht uns Netrics.»
«Die Konzeption von Netrics war so überzeugend, dass wir uns umgehend für die Umsetzung des Georedundanz-Projektes entschieden haben. Wir sind im Spätsommer mit Vollgas in das Projekt gestartet, um es noch im selben Jahr zum Abschluss zu bringen. Wichtig war für uns, dass unser Verkaufsgeschäft in der Hauptsaison in keiner Weise gefährdet wird. Mit Netrics als hoch professionellen, Cloud-versierten Partner ist uns das problemlos gelungen. Netrics bietet eine herausragende Leistung zu einem fairen Preis. So schaffen wir eine echte Win-Win-Situation.»
«Gemeinsam mit Netrics konnten wir eine flexible und kundenorientierte Cloud-Lösung erarbeiten, welche uns die hohe Verfügbarkeit und Zuverlässigkeit gibt, die wir für unsere patientenspezifische Operationsplanungssoftware benötigen. Wir haben Netrics als kompetenten Digitalisierungs-Partner mit viel Expertise kennengelernt, welcher über die für uns als Medizingerätehersteller nötigen ISO-Zertifizierungen verfügt. OptimeyesTM profitiert von der modernen Cloud-Lösung bei Netrics und wir haben bereits erste zufriedene PatientInnen!»
As a partner for digital transformation, Netrics focuses on the topics of cloud and modern workplace. Through the targeted use of future-oriented technologies and considering the human aspects, Netrics enables modern, location-independent and secure work and thus creates great experiences for employees and customers.